NTG: kabel USB

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Wto, 19 Lut 2008, 23:30:40 CET

Witam

Moja sytuacja wygląda następująco: Potrzebuje podłączyć modem USB do
blueconnecta do mojego serverka. Niestety  dookoła kańciapy jest
żelbeton i nic tam nie odbiera. Aby wystawić modem do okna potrzeba ok.
7m kabla i tu zaczyna się problem. Specyfikacja mówi, że max to 5m.
Kupiłem sobie taki kabelek ale niestety już przy takiej długości błędy w
komunikacji są na tyle duże, że nie da się z tego korzystać. Ma ktoś
jakieś doświadczenie lub jakieś pomysły jak z tym sobie poradzić??

Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

--