TH, architektura i486 i Geode...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Lut 2008, 15:34:13 CET

Witam,

Robię mały projekt który będzie wykorzystywał platformę Geode LX - mała
płytka z kompletnym komputerem (w tym również karta VGA). Dotąd używałem do
takich rzeczy AC, ale tym razem okazało się, że sterownik do Xów
(X11-driver-nsc) który jest w X11-6.9.0 nie umie obsłużyć tej wersji sprzętu
którą dysponuję zaś wersja z 7.0 _prawdopodobnie_ działa (o ile w PLD jest
uwzględniony ten patch: http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2006-November/019647.html)

Póki co ruszyło to na driverze VESA, ale on jest znacznie gorszy - nie
działa obracanie ekranu, nie działa wyłączanie HWCursor/SWCursor...

No i przejdźmy do sedna: W Th nie ma pakietów dla i386, są tylko dla i486.
Czy one w ogóle ruszą na Geode LX? Wydaje mi się że tak, ale nigdzie nie
znalazłem tego opisanego wprost... Przejście na Th to pewnie niemała zabawa,
więc nie chciał bym wtopić w to zbyt dużo czasu żeby na koniec miało się
okazać że jest tak samo albo i gorzej ;)

Pozdraiwam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"