NTG: kabel USB

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Czw, 21 Lut 2008, 22:57:31 CET

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> A przyznasz się jak oceniasz obecność błędów w transmisji USB? ;-)

A jak nie to co?? :)

A tak poważnie. Objawia się to tym, że po kilkunastu minutach połączenie
ppp się zrywa i modem przestaje odpowiadać. Trzeb go mechanicznie
wyłączyć i włączyć z powrotem, żeby zaczęło znowu działać. Po wpięciu na
krótkim kablu (ok. 15cm) używałem go w granicach 1.5h bez problemów.
Docelowo ma to chodzić dopięte do serwera jako łącze zapasowe. W tym
momencie jak serwer zostaje "sam" coś takiego jest nie do przyjęcia.
Można napisać skrypty które "resawnują" połączenie w razie zerwania, ale
mechaniczne włączenie i wyłączenie jest niewykonalne.

--