OT: grafika 2 x DVI

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Nie, 24 Lut 2008, 20:25:40 CET

Grzegorz wrote:
[...]
> Ja tylko w sprawie "żeby filmy chodziły OK".
> Mam Matroxa G4xx na AGP, podłączone do niego dwa monitory i włączoną Xineramę.
> Wszystko jest nieźle, dopóki na drugim monitorze nie chcę obejżeć filmu.
> Mplayer wyświetla tylko niebieski ekran i tyle.
> Na pierwszym jest wszystko dobrze.
> Nie wiem skąd to się bierze, bo miałem kiedyś bardziej karkołomną konfigurację
> znaczy 3 karty VGA (1xAGP+2xPCI) + 2 monitory + 1 TV i w tym wydaniu mogłem
> sobie bez problemu pracować i włączyć w tzw. międzyczasie na TV jakiś film i
> wszyscy byli szczęśliwi, a teraz takie zonki...

Aktualnie mam g400 z 2 monitorami (tymi LCD tyle, ze wpiętymi przez
d-sub) bez xineramy i mogę oglądać filmy na obu monitorach tyle, ze na
secondary muszę ustawić -vo x11.

Co do matroxów martwi mnie najbardziej mga_hal. Matrox ma tendencję do
opóźnień jeśli chodzi o aktualizację. Jakiś czas temu trzymałem przez to
przez pół roku stare X'y. Trochę to było upierdliwe. Nie wiem jak jest z
P650. Czy da się uruchomić 2 głowicę bez mga_hal???

--