HASP pod USB

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 26 Lut 2008, 17:31:39 CET

Friday 22 of February 2008 00:25:29 Murawski Mateusz napisał(a):
> [...]

Raczej nie ma.
W pracy mam tez taki kluczyk do oprogramowania CDN Optima jest udostepniony po sieci
Chcialem tą usługe udostepnic na serwerku ale to jest jakos powiazane z serwerem MSSQL i dałem sobie spokoj.

Co do sterowników nie powinno byc problemow.
Moze jesli bedziesz bardzo potrzebowac to sie jakiegos speca sklei.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń