Matrox Pxxx & PLD

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 26 Lut 2008, 20:42:54 CET

On Tue, 26 Feb 2008 20:03:43 +0100
Grzegorz Sójka <pld w pfu.pl> wrote:

> Witam

hi,

> Rozważam zakup matroxa Millennium P650 lub P750 i mam pytanko. Jak
> wygląda sprawa sterowników? Działa to jakoś na xorgu?? Czy da się bez
> jakiś większych kombinacji odpalić 2 głowice??

Kupowanie jednej z powyższych kart to najgorszy z możliwych wyborów
kart dla Linuksa. Za używalne sterowniki dla tych kart trzeba zapłacić
(!), sterowniki dostarczane przez producenta są niedorobione. Drugą
stroną medalu jest cena tych kart. W tej samej można mieć prawdziwą
kartę, a nie zacofany technologicznie wynalazek na poziomie wczesnych
radeonów r300.

--
Fryderyk Dziarmagowski