Fw: sarg

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 27 Lut 2008, 00:26:14 CET

Dnia 27-02-2008, śro o godzinie 00:07 +0100, Adam Gapiński pisze:

> Bardzo. Oznacza tyle, że syslog działa :) Można to w każdym razie
> wyłączyć...
działa i nic nie zgubił (0)
opcja jak często ma raportowac (w sekundach)

stats(4800);

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org