Prośba o pomoc w uruchomieniu USB w VirtualBox.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 27 Lut 2008, 14:27:18 CET

Dnia środa, 27 lutego 2008, Marcin Krol napisał:

> Uzyj modulow z wersji OSE, sa identyczne.

Właśnie tego próbuję :-) Póki co, muszę to trochę ręcznie skonfigurować, bo
automatyczna instalacja po wyłożeniu się na kompilacji modułów usuwa prawie
wszystko i kończy działanie. Ręcznie wydłubałem binarki z instalatora, ale
konfiguracja też musi być ręczna (ścieżki do katalogów z bibliotekami itp.)