sieciowka nvidia

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Czw, 28 Lut 2008, 22:02:27 CET

Dnia Thu, 28 Feb 2008 20:50:59 +0100 Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl>
napisał:

> Witam,
>
> czy sieciówka:
> Bridge: nVidia Corporation MCP51 Ethernet Controller
> smiga ok?
>
> tzn. czy moduł forcedeth nie sprawia problemów w kernelach > 2.6.19 ?

Hm. muszę sprawdzić co mam dokładnie w pracy, ale na module forcedeth jest pewien problem związany
z bezczynnością komputera..
Komp zostawiony sam sobie po jakimś czasie 'gubi sieć'. Dopiero po restarcie jest ok.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |