SELinux

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pią, 29 Lut 2008, 12:52:29 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Pewnego dnia wpadła wieść od marteen i powiedziała :
> Na takie pytania najdyskretniej odpowie google.pl...
Podpowiem jeszcze, że w poldku jest paczka libselinux. Jak masz chwilę,
to pisanie poradników na pld-users.org rozwija i powoduje, że PLD
zwiększa swój potencjał w przyciąganiu nowych użytkowników... ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski