GeForce & PLD

Wojtek Grabowski w-grab w o2.pl
Pią, 29 Lut 2008, 16:09:08 CET

Dnia 29.02.2008 08:49 Grzegorz Sójka popełnił(a):
> Poszukuje bezproblemowej karty do PLD. Głównie interesuje mnie jakość
> wyświetlania. Zastosowanie to praca biurowa + filmy. Zainteresował mnie
> GeForce FX5200. Czy to chodzi w miarę bezproblemowo?? Jak wygląda sprawa
> 2 głowicy. Czy do jej uruchomienia potrzebne są jakieś "zamknięte"
> sterowniki czy wystarczy open source?

Mam 2 pulpity na GeForce4 MX 440. Od zawsze używam zamkniętych sterów - żadnych
problemów. Czy z open source działa w ogóle akceleracja 3D? Dlaczego "jakieś
zamknięte" sterowniki (czyli pochodzące od producenta, dostępne w PLD w
pakietach kernel-video-nvidia) stanowią problem - jakie są przeciwwskazania do
używania zamkniętych?