Pingowanie po nazwie hosta ...

Krystian Tyczyński krystian w kolobrzeg.com.pl
Pią, 29 Lut 2008, 22:35:46 CET

Grzesiek Pycia pisze:

> Trzeba uruchomić usługę DNS na serwerze i założyć domenę jakaś i tam
> dopisać poszczególne hosty.
>
> Na stronie baseciq.org jest wszystko ładnie i przystępnie opisane i w
> dokumentacji PLD chyba też
>

> Pozdrawiam

Ok skonfigurowalem strefe:

$ORIGIN .
$TTL 86400      ; 1 day
opis.pl        IN SOA  serwer.opis.pl. dns.finn.pl. (
                                2008022901 ; serial
                                10800      ; refresh (3 hours)
                                3600       ; retry (1 hour)
                                604800     ; expire (1 week)
                                86400      ; minimum (1 day)
                                )
@                       IN NS   serwer.opis.pl.

serwer2                 A       192.168.1.1
kolgis                  A       192.168.0.55
kolbaza                 A       192.168.0.56

Ale po reloadzie binda mam taki komunikat w logach:

Feb 29 21:24:21.407 general: error: zone odgk.opis.pl/IN: journal
rollforward failed: journal out of sync with zone

Jaki moze byc powod?