Pingowanie po nazwie hosta ...

Krystian Tyczyński krystian w kolobrzeg.com.pl
Pią, 29 Lut 2008, 23:26:17 CET

Grzesiek Pycia pisze:

> ja bym to zmienił na "$ORIGIN opis.pl." albo wywalił

> a opis.pl na @
>
> Nie pamiętam czemu tak ;) bo dawno uruchamiałem u siebie, ale w każdym
> razie tak mam i działa
>
> Pozdrawiam

Teraz skonfigurowalem tak:

$TTL 3600
$ORIGIN kolgis.gis.
@               IN      SOA     kolgis.gis. root.kolgis.gis (
                                2008022903 ; serial (krystian)
                                86400 ; refresh
                                3600 ; retry
                                3600000 ; expiry
                                1209600 ) ; minimum ;

@               IN      NS      192.168.0.1.
@               IN      NS      192.168.1.1.

                IN      A       192.168.0.55

No i pinguje mi ale po ping kolgis.gis
Mi chodzi o to zeby pingowalo po samym hoscie ping kolgis