Upgrade KDE = problem.

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Śro, 2 Sty 2008, 18:20:31 CET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 14:02:40 +0100 Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> napisał:

> odpal jakaś konsole i uruchom w niej startkde ?

Po wizycie osobistej stan jest taki :
Pierwsze uruchomienie - na drugiej ikonce (uruchamianie zasobów systemowych bodajże) wisi, po czym
po 2-5 minutach - gaśnie i koniec wycieczki

Po drugim uruchomieniu :

kdeinit: Shutting down running client.
ICE default IO error handler doing an exit(), pid = 4194, errno = 95
ICE default IO error handler doing an exit(), pid = 4195, errno = 2
kdeinit: Pipe closed unexpectedly: Nie ma takiego pliku ani katalogu
kdeinit: Pipe closed unexpectedly: Nie ma takiego pliku ani katalogu
kdeinit: Communication error with launcher. Exiting!

Próbowałem strace'ować, ale bez widocznych efektów...

Teraz to już zupełnie nie wiem o co chodzi..

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |