PLD & blueconnect na WUAWEI 220 (dla potomnych)

Stacho stacho w venco.com.pl
Czw, 3 Sty 2008, 18:52:37 CET

Grzegorz Sójka pisze:
> UWAGA:
> 1. Pierwszą rzeczą an którą należy zwrócić uwagę jest linia:
> OK 'AT+CPIN=<Twój pin!!>'
> Oczywiście <Twój pin!!> należy zamienić na właściwy ciąg liczb. Po
> wysłaniu tej komendy karta sim w modemie się odblokuje. Ponowne wysłanie
> tej komendy spowoduje zwrócenie błędu przez modem. To oznacza, że żeby
> ponownie połączyć się z netem trzeba wypiąć modem i wpiąć ponownie.
> Istnieją dwa sposoby na rozwiązanie problemu. Można używając te.
> komórkowego wyłączyć sprawdzanie PIN i wykasować tę linię. Drugi sposób
> [...]

Z tej listy mam skrypt do łączenia z orange, ale do ery też pewnie spasuje:
==================
#!/bin/sh
# Przykladowy skrypt inicjujacy modem i tworzacy polaczenie.
echo $*
exec chat 	\
	TIMEOUT	5	\
	ABORT	'\nBUSY\r'	\
	ABORT	'\nERROR\r'	\
	ABORT	'\nNO ANSWER\r'	\
	ABORT	'\nNO CARRIER\r'	\
	ABORT	'\nNO DIALTONE\r'	\
	SAY	"Inicjowanie modemu..."	\
	""	"AT"	\
	OK	"AT+CPIN?"\
	"READY\r\n\r\nOK"-"AT+CPIN=\"xxxx\""-OK ""\
	OK-AT-OK "AT+CGDCONT=1,\"IP\",\"internet\""	\
	SAY	"\nModem zainicjowany."	\
	OK	"ATD *99#"	\
	TIMEOUT	30	\
	SAY	"\nOczekiwanie na polaczenie..."	\
	CONNECT	""	\
	SAY	"\nPolaczony.\n"
Z pinem nie ma problemów, jeśli zamiast 'xxxx' wpisze się to co trzeba. :)
--
pzdr
Stacho Pal