[Th] Brak dialogw Firefox 32bit @x86_64

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Wto, 8 Sty 2008, 20:27:21 CET

Marcin Kurzyna pisze:
> aktualnie instalowane pango.x86_64 i pango.i686 mają różne
> katalogi /etc/pango{,64} ale ścieżki w /etc/pango (czyli dla 32 bit) nadal
> mają na sztywno wpisane lib64 - wystarczyło tam poprawić i nie trzeba robić
> czarów z eksportem zmiennych i konfiguracją gtk

Wydaje mi się, że to poprawiłem. Nie mam jednak maszyny gdzie mógłbym to
sprawdzić. Poprawiony pakiet (pango-1.18.4) powinien niedługo znaleźć
się w Th.

Na przyszłość prosiłbym zgłaszać tego typu usterki, gdzie wiadomo, że
jest to błąd programu / pakietu, na listę pld-devel-pl lub -en, a
najlepiej w http://bugs.pld-linux.org/ Tam na pewno nie zginie i jest
większa szansa, że ktoś poprawi.

--
Marcin Banasiak