[Th] Touchpad

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 10 Sty 2008, 16:43:04 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Grzegorz Sójka i powiedziała :
> Zrobiłem eksperyment i wpisałem w olu Protocol dla synaptics jakieś
> śmieci. W Xorg.0.log nie ma nic na ten temat. To samo zrobione dla
> drivera mouse powoduje, że w logu mamy piękny komunikat o błędzie i o
> usunięciu moduły. Wszystko wskazuje na to, że
> xorg-driver-input-synaptics-0.14.6-7.x86_64 ignoruje opcje.

Try :
 poldek > un xorg-driver-evdev
Mojej myszy optycznej kroi brzydkie numery, ignorując opcje w
/etc/X11/xorg.conf jest więc nie do użytku, odinstalowałem i działa tak
jakbym chciał pod xorg-driver-mouse.
Spróbuj także tandemu xorg-driver-mouse + xorg-driver-synaptics...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski