[Th] Touchpad

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 10 Sty 2008, 19:22:47 CET

Daniel Dawid Majewski wrote:
> Pewnego dnia wpadła wieść od Daniel Dawid Majewski i powiedziała :
> Correct :
> poldek:/all-avail> un xorg-driver-input-evdev

Tego się domyśliłem.

Tak naprawdę to xorg-driver-input-mouse i xorg-driver-input-synaptics
mam zainstalowane cały czas. Na początku nie miałem xorg-...-evdev ale
potem doinstalowałem. Nic to nie zmieniło. Co więcej w Xorg.0.log nie ma
nic na temat ładowania evdev. Tak naprawdę to nie jestem pewien jak tego
używać. Może tu jest problem. powinienem coś dopisać do xorg.conf, żeby
evdev_drv się ładował??