[Ti] przejście z Ac na Ti

krzysztof manijak manner w x-on.pl
Czw, 10 Sty 2008, 22:26:45 CET

Marcin Krol pisze:

> Tak. Mi to zajelo tyle co poldek dzialal plus jakies 15 minut.
[...]

no jednak nie ma lekko. nie zauważyłem że brakuje paczek courier-*
których używam do kont pop3 i imap. poza tym nie chce się instalować
amavisd-new, do tego miejsca doszedłem i musiałem odpuścić

było jeszcze sporo błędów związanych z heimdal-libs (tego wymaga m.in
openssh, samba i cyrus-sasl-saslauthd z ac) ale to jest do przejścia

chyba muszę jeszcze poczekać (choć na wszelki wypadek serwera wolę nie
restartować póki co :) ) połatałem co się dało i teraz mam ac/ti

--
km.