Webmail

Grzegorz Zorczykowski pld-lists w sterdam.net
Czw, 10 Sty 2008, 23:25:30 CET

Łukasz Jagiełło pisze:

> Nie jest taki funkcjonalny jak by się wydawało. Często gęsto ludzie w
> firmach chcą mieć możliwość ustawienia np. autoreplay-a, a tego
> roundcube nie ma, nie wspominając o możliwości zmiany hasła czy
> cokolwiek takiego.
>
> Dość mozolnie zaczyna działać przy dużych skrzynkach, gdzie jest kilka
> tysięcy maili. Często gęsto ludzie mają zwyczaj trzymania poczty w
> jednym katalogu (mailbox-ie,maildir-e) i później jest po 3-4 tyś maili
> jest do zmielenia.
>
> Jak _prosty_ klient się idealnie nadaje, do lekko bardziej rozbudowanych
> [...]
Polecam horde-imp. Spróbuj, przetestuj. U mnie na ponad setce skrzynek
spisuje się znakomicie - jeszcze żaden uzytkownik nie zgłosił problemów
od 3 miesięcy, nie wiem jak przy większych ilościach skrzynek. Jak
zacznie boleć to pomyslę nad czymś innym.

Grzegorz Zorczykowski

pld-lists w sterdam.net
grzegorzz w sterdam.net
http://www.sterdam.net