fglrx dla potomnych

Pią, 11 Sty 2008, 10:46:22 CET

On Friday 11 of January 2008, croolyc wrote:

> jak zmierzyłeś że szybciej??? na oko? klatki w gears?

Zestawem testera-amatora:
glxgears,  fgl_glxgears, Slune i mplayer na oko

Z tego co pamięŧam to nawet nagle zaczął twierdzić że ma OpenGl 2.1.x ...

> dobrym testem jesli ktos ma kde jest wygaszacz KMatrx
> na fglrx ustawiam 800 linii i smigało, na dri/radeon ustawiam 300 i nie
> jest płynnie ze o 800 nie wspomne

Ja mam szajsowego Radeon XPRESS 200M 5955 (PCIE) i rok walczylem aby mieć
konsole i GL w Xach
O /radeon/radeonhd to nawet nie myśle testować ...
Tym bardziej że Th używam b. sporadycznie.

--
Mateusz Korniak