Webmail

krzysztof manijak manner w x-on.pl
Śro, 23 Sty 2008, 20:00:45 CET

Paweł Muszyński pisze:

>> działa komuś RoundCube na courier-imap?
> Mi działa :-)
> Z czym masz problem?
cały czas wisi ekran logowania - w logach couriera widać poprawny login
i od razu logout. tak miałem na dwóch różnych serwerach, na trzecim
logout następował po kilku minutach

> A jaki to intranet? Nie ma w sobie webmaila?
hand made :>

> Mam jedną instalację EGroupware i w nim akurat Webmail jest.
właściwie to w międzyczasie jak listy nie działały zainstalowałem
horde-imp i wygląda że jest OK. nawet w miarę prosto się zintegrował :>

--
km.