SAMBA jako PDC

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 23 Sty 2008, 22:56:04 CET

Dnia 19-01-2008, sob o godzinie 00:04 +0100, marteen pisze:
> Witam
>
> Jak dziala samba jako kontroler domeny?
> Na ile jest to stabilne rozwiazanie??
> Zastnawiam sie na zrobieniem czegos takiego u mnie w pracy ale napiszcie mi jak to wyglada w praktyce (jesli ktos to zrobil). jaki sa plusy/minusy, problemy etc

SAMBA jako PDC + WPKG.org (instalacja oprogramowania, zarządzanie
końcówkami Windows)
działa ładnie (kilka lat, rozne wersje)

minusy: brak GPO

Plusy: Niedługo bedzie Samba4 z AD, stabilne

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl