E17 & TH

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 27 Sty 2008, 14:33:17 CET

On Sat, 26 Jan 2008 21:10:24 +0100
Milosz Rzeznikowski <l00natyk w gazeta.pl> wrote:

> Lol, rano prawie bylo i nawet nie wpaDlem na to zeby zerknac,
> faktycznie jest to 'D' a powinno byc 'Ctrl+D', cos gDzies, ktos sp....

Hehe też tak miałem przez jakiś czas i nie wiedziałem o co chodzi ;) Po
prostu wystarczy, że kursorem najedziesz na daną pozycję w menu i wciśniejsz
jakis klawisz, ustawiając w ten sposób skrót do danej czynności. Wystarczy
znowu najechać kursorem, wcisnąć ctrl+d i z powrotem będzie działać.

Piotr Grymkowski