Czy ja szukam Titaniuma, czy jest coś lepszego?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 29 Sty 2008, 12:48:08 CET

Marcin Krol nagli:
> Titanium mozna zainstalowac via rescue, albo korzystajac z CRI
>
> (http://cri.pld-linux.org). Wybierajac Titanium pamietaj jednak, ze
Przepraszam, ale myślałem, że to jakieś bógwico.
Bez obrazy.
Mam takie coś od jakichś 3 lat ;-).
Tzn. skrypt z komenadmi poldka + plik konfiguracyjny + listę pakietów.
Edycję fstab i konfigurację loadera łapami.
Chroot robię ręcznie i initrd generuję z palca - większa kontrola.
Kiedyś zacząłem to do Xdialog przenosić (zrypane livecd).
He, he - graficzny instalator w ksh+Xzabawka.
A była tam nawet możliwość uruchomienia gparted.
Nie myślałeś o czymś takim?
--
WK