E17 & TH

Dariusz Knociński NeXT dknoto w next.com.pl
Wto, 29 Sty 2008, 17:53:23 CET

On Sat, 26 Jan 2008 04:09:27 +0100
Milosz Rzeznikowski <l00natyk w gazeta.pl> wrote:

> Dnia 2008-01-24, o godz. 22:17:09
[ciach]

> Moze skasuj $HOME/.e ? Mam Th i E17 i sie nawet raz nie wysypalo.
> Uzywam E17 oD przeszlo 1,5 roku i jesli sie sypalo to przewaznie przez
> rozjechany config po jakims bleDzie.
>
> l00ny

Witam,
Sam sobie odpowiem na powyższy problem a może też komuś innemu się to przyda.
Problem leży w JĄDRACH PLD serii 2.6.22.x. Zainstalowalem Titanium zamiast TH
tak na wszelki wypadek ale błąd nadal pozostal, zainstalowalem jądro VANILLA 2.6.23.x i
problem ustąpił. Gwoli ścisłości waliła się funkcja:

SCHED_SETAFFINITY

Oczywiśnie nic nie jest do końca idealne i na tym jądrze mój Radeon Mobility pracuje
tylko ze sterownikiem vesa :-(

Dariusz Knoci_ski