PLD & UTF-8

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 29 Sty 2008, 21:25:51 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Paweł Sikora i powiedziała :

> trzeba dopisac to co sie chce uzyskac i odpalic localedb-gen z roota.
No i tu jest właśnie problem, bo chociaż wiem co robić
(http://pl.docs.pld-linux.org/ nie jest mi obce), to nie mam pojęcia, co
powinienem chcieć uzyskać, bo w momencie jak jest :
LANG=pl_PL.UTF-8
LC_ALL=pl_PL.UTF-8
LINGUAS=pl_PL.UTF-8

# list of supported locales
SUPPORTED_LOCALES="pl_PL.UTF-8/UTF-8 pl_PL/ISO-8859-2 de_DE/ISO-8859-2
en_GB/ISO-8859-1 en_US/ISO-8859-1"
To chyba powinno być OK ? A nie chciało, więc wrzuciłem wszystkie
locale, dysk udźwignie...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski