reiserfs i quota

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Wto, 29 Sty 2008, 21:41:29 CET

Dnia 2008.01.25 08:25:27 +0000, Dariusz Krzempek napisał(a):

> hmmm.. ja próbowałem odpalić quotę i po restarcie systemu kernel mi
> panikował. Niestety nie odpisałem w tedy co to był za błąd. Myślałem że
> może to przez reiserfs, stąd było moje pytanie.

Witam,
miałem to samo, paniki z komunikatami sugerującymi problem z quota na reiserfs.
System po nich pracował, jednak load stopniowo rósł do nieskończoności aż do
momentu gdy nic nie daje sie zrobić. Wymiany kerneli nic nie zmieniały,
utworzenie na nowo fs również. Jedynie wyłączenie quoty pozwoliło na normalna prace.
Doszedłem do wniosku że zrezygnuje z reiserfs.

pozdrawiam
--
+ Grzegorz Saracki aka Sarak
+ mail: sarak [at] gisz.net.pl