Gdzie braki do titania? (było, Czy potrzebuję...).

WK w.kier w farba.eu.org
Wto, 29 Sty 2008, 22:41:40 CET

Wiadomość od Marcin Krol:

> shadow nie ma, podobnie jak w Th. Zainstalowac pwdutils.
>
> geninitrd jest noarch i jest na ftp. Sprawdz czy korzystasz z drzewka
> noarch. Zostalo ono wydzielone podobnie jak jest w Th.
>
> glibc64 oczywiscie tez jest. Jak moglby byc system bez glibc :) W
> Titanium architektura amd64 zostala przemianowana na x86_64.
To zauważyłem - właśnie przeglądam.

> W chwili rozpaczy zobacz na co wskazuje ci ftp.titanium.pld-linux.org.
> Moze korzystac z jakiegos nieaktualnego mirrora.
ftp://ftp4.pld-linux.org/branches/titanium/PLD/x86_64/RPMS/
Dobry?

Już prawie wszystko znalazłem.
Zamiast util-linux, to chyba teraz coreutils.
hotplug w udev, glibc bez 64.
Zamiast modutils - module-init-tools.

Ok. Poszło.
--