Program w pythonie a Ac

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Śro, 30 Sty 2008, 12:03:52 CET

Dnia środa, 30 stycznia 2008, Piotr Skwarna napisał:

> Hmm, dziwne ze program mam problemy na PLD z tego co mi wiadomo byl pisany
> z wykorzystaniem PLD jako stacji deweloperskiej i klienta.

No to może ktoś uruchamiał to oprogramowanie na PLD (serwer i/lub klienta)
i mógłby się troche podzielić spostrzeżeniami?...
Udało mi się uruchomić serwer i podłączyć do niego klienta pod windows.
Teraz uruchomiłem też klienta pod linuxem w połączeniu z ichnim testowym
serwerem...
Mam sporo uwag ale na razie jeszcze walczę...

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.
(Albert Einstein)