Program w pythonie a Ac

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Śro, 30 Sty 2008, 12:42:34 CET

Dnia środa, 30 stycznia 2008, Piotr Skwarna napisał:

> Zglaszaj je tworca oprogramowania zawsze to milo rozwijac polski soft.

Nie bój... Zgłaszam...
:)
Ale zawsze najpierw próbuję czego się da, żeby komuś kto ma zajęcie dupy
niepotrzebnie nie zawracać.
Stąd moje pytanie o pythona, skoro to od instalacji zależy to na listę PLD,
moim skromnym zdaniem najlepiej się nadawało.
A może ktoś jednak miał coś do czynienia z tym programem i się podzieli
wiedzą jaką ma.

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Czy się świat wiele zmieni jeśli z młodych gniewnych wyrosną starzy wkurwieni?
(Jonasz Kofta)