Pomóżcie wystartować kompa :-(

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 5 Cze 2008, 10:09:37 CEST

Próbuję postawić PLD-Th na laptopie DELL D400. Nie od zera, tylko chcę
sklonować instalację z drugiego laptopa, też z P4 na pokładzie (inny
chipset, ale to nie problem). Zrobiłem do tej pory wszystko tak, jak
zwykłem robić - zabootowałem z rescue (zewnętrzny napęd na USB, bo laptop
nie ma wbudowanego, komputer uruchomił się bez żadnego zająknięcia),
utworzyłem partycje, na kompie źródłowym spakowałem wszystkie pliki,
których potrzebuję na dysk USB, podłączyłem do DELL-a, rozpakowałem pliki,
bind /proc i /dev, potem chroot, wygenerowałem nowe initrd, poprawiłem
lilo.conf, modprobe.conf, modules i jeszcze trochę innych, koniecznych
rzeczy. Lilo się zainstalowało. Po restarcie wybieram system, kernel i
initrd się ładują, wykrywają dysk i... wszystko staje.
Ostatni komunikat widoczny na ekranie to:

Mount failed for selinuxfs on /selinux:  No such device

fotka z ekranu w tym momencie jest tutaj:
http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/boot.jpg

Po wyświetleniu tego komunikatu przez krótką chwilę jeszcze mruga dysk, a
potem już nic. Wydaje mi się, że tak całkiem to nie wisi, bo można np.
skrolować konsolę góra/dół. Powyższy komunikat też nie wydaje mi się być
istotnym, bo taki sam się wyświetla na tym źródłowym laptopie, a mimo to
system wstaje bez zająknięcia.

Uruchamiany kernel to 2.6.24.7. Pozostałe pakiety to aktualne Th+ready+test,
stan na wczoraj.

Czy może ktoś miał już styczność z tym laptopem? Co z tym fantem zrobić?
Ewentualnie jakieś sugestie, jak podnieść system poprawnie?