Samba Windows 98 - problem z autoryzacja

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 5 Cze 2008, 10:52:47 CEST

w smb.conf:
log level = 3

i popatrz w logi samby

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org