Samba Windows 98 - problem z autoryzacja

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pią, 6 Cze 2008, 08:01:11 CEST

Krystian Tyczyński pisze:

> Tutaj zobacz moja konfigracje i czesc logow w smb (dla tego IPka z
> windowsem 98).
>
> http://pastebin.com/m76f770bc
>
> Pozdrawiam.

Z tego co pamiętam, jeśli użytkownik Win9x loguje się jako IPC$ (vide
logi) to problem jest z credentialami. Albo użytkownik albo hasło się
nie zgadzają. Rozumiem, że sprawdziłeś to już wiele razy, więc zostaje
wg mnie tylko jedno - Win9x potrafią przesyłać hasło użytkownika
otwartym tekstem, a samba oczekuje szyfrowanego. Gdzieś w rejestrach
trzeba pogrzebać i zmienić wartość, tak aby wysyłał hasło szyfrowane.
Niestety gdzie i co trzeba zmienić już nie pamiętam.

Pozdrowienia

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl