Samba Windows 98 - problem z autoryzacja

Krystian Tyczyński krystian w kolobrzeg.com.pl
Pią, 6 Cze 2008, 09:27:18 CEST

Tomasz Witek pisze:

> a sprobuj wylaczyc public i guesta z tego zasobu.
>
> TiweK

Usunalem public i juz jest cos OK ale nie do konca .. jak wchodze na
katalog tam gdzie maja dostep tylko zalogowani uzytkownicy to w
windowsie 98 prosi mnie o podanie hasla, kiedy podam to autoryzuje
poprawnie i mam:

41      ewibud               0x03   0
C:\home\services\samba\finn\finnurzad\gkon1.pbd

Tylko jak teraz zrobic tak zeby nie podawac ciagle tego hasla kiedy sie
zrestartuje komputer i bede chcial wejsc do tego katalogu?