instalacja z RescueCD 2.95 i stary komputer

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 6 Cze 2008, 13:45:40 CEST

Witam

Z Rescuecd 2.95_x86 za pomoca chrInsta usiluje zaisntalwoac system na
komputerku z procesorem iP2 233MHz, architekture ustawilem swiadomie
na 686.
Skrypt ChrInsta wyplul takie bledy:

Installing package utils
rebuilding RPM database
rpmdb: /var/lib/rpn/Packages: unsupported hash version: 9
error: cannot open Packages index using db3 - Invalid argument (22)

Ale zakonczyl dzialanie komunikatem o tym ze wystarczy zrestartowac
komputer i ma dzialac ;)

Oczywisice po restarcie system nie wstal.

czytalem "Rescue, dyski IDE jako sdX" oraz "Instalacja na sata -
pomocy"

Moje sledztwo wykazalo ze zainstalowalo sie jadro 2.6.16.45-1

W w/w watkach Dariusz Laskowski radzi wziasc nowszy kernel - tylko skad mam go
wziasc majac do dyspozycji RescueCD.

W mam /etc/modprobe.conf
alias scsi_hostadapter ata_piix
i taki modul proponuje pcidev sata
Dopisywalem tez w geninitrd w PREMODS
Po czym generowalem initrd i uruchamialem lilo wg przepisu Michala
Abramowicza z maila "Re: Instalacja na sata - pomocy"

Podpowiedzcie prosze co mam zrobic zeby postawic system na nogi. Nie
chce na razie zmieniac AC na cos nowszego.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc