PLD na laptopie DELL - touchpad+suspend=niedogodności

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 7 Cze 2008, 10:41:50 CEST

Postawiłem i skonfigurowałem PLD na Dellu D400. Wszystko wydaje się działać
bezproblemowo - prawie. Jest bowiem pewna drobna niedogodność - po
wybudzeniu z suspendu touchpad działa, ale gubi ustawienia - przede
wszystkim czułość, kursor zaczyna się strasznie wlec, ale również
ustawienia dotyczące np. emulacji środkowego klawisza.

Czy jest jakiś sposób na wymuszenie ponownego wczytania przez X-y (w
szczególności przez moduł synaptics) ustawień z pliku konfiguracyjnego?
Ewentualnie może ktoś miał/ma styczność z tym sprzętem i ma pomysł, jak
sobie poradzić z powyższym problemem?

PS. Konfiguracja programowa to bieżące Th+ready+test.