AC i polskie znaczki, poldek

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pon, 9 Cze 2008, 11:00:47 CEST

Witam

Nowiutka instalacja za pomoca Chrinsta (za pomcoa rescue 2.01 i
chrinst 0.5.2).

[root w pldmachine ~]# poldek --up

Retrieving ac::packages.ndir.md...
ac is up to date

Retrieving ac-updates::packages.ndir.md...
ac-updates is up to date
[root w pldmachine ~]# poldek
skiptag S 2
Przeczytano 18229 pakietów
Usunięto 1 zdublowany pakiet z listy dostępnych (i tak w kolko przy
kazdym uurchomieniu)

poldek:/all-avail> install localedb-src-2.3.6-1
błąd: localedb-src-2.3.6-1: nie ma takiego pakietu
Wystąpiły błędy podczas instalacji

^^^^^^^ komu takie rzeczy mozna zglaszac?

Czy powyzsze problemy to wlasnie powolna smierc AC o czym pisal
Przemyslaw Backiel w watku "instalacja z RescueCD 2.95 i stary
komputer"?

A teraz moj problem - googlowalem i czytalem tez http://pl.docs.pld-linux.org/internacjonalizacja.html
zawartosc mojego pliku i18n:
[root w pldmachine ~]# cat /etc/sysconfig/i18n
LANG="pl_PL"
LC_ALL="pl_PL"
LINGUAS="pl_PL"
SYSFONF=lat2u-16
UNIMAP=lat2u
SYSFONTACM=iso02

localedb-gen -l pl_PL wygenerowalo porawnie locale, ale na monitorze
tego komputera nie mam polskich znakow. Mam je poprzez putty

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc