iptables

azirafall w interia.pl azirafall w interia.pl
Pon, 9 Cze 2008, 17:18:33 CEST

witaj
zauważyłem, że na grupie dyskusyjnej próbowałeś komuś pomóc w czymś podobnym

od wczoraj na serwer przestał obsługiwać kilka osób, reszta ma net bez żadnych zakłóceń, jak restartowałem usługi to wypisuje mi komunikat:
iptables: No chain/target/match by that name

wyczytałem też że taki komunikat pojawiał się jeśli ktoś układał nowe regułki lub przechodził na nowsze jądro. U mnie to się zaczęło dziać chyba samo od siebie.
Nie specjalnie znam się na linuxie, serwer kiedyś ktoś mi skonfigurował i jakiś rok czasu chodziło bez większych problemów. Masz pomysł dlaczego tak się zrobiło i od czego powinienem zacząć?

pozdrawiam Darek

WORLD PRESS PHOTO 2008 w PKIN w Warszawie!
31V-24VI, codziennie g. 9-21 >>> http://link.interia.pl/f1e28