bugzilla

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Śro, 11 Cze 2008, 19:22:16 CEST

Dnia środa, 11 czerwca 2008, Paweł Kwiatkowski napisał:

> ZTCW to ten flyspray był przerabiany dla potrzeb PLD, a to zuo :) A
> żeby jeszcze bardziej namieszać to szykuje się kolejna migracja, tyle
> że na https://launchpad.net/pld-linux

ooo fajnie:)

Po prostu pije do tego, ze obecna bugzilla jest mega-nieczytelna... i
przeraża. Wiem, jaki jest target PLD..., ale czasami dobrze zrobić
ukłon dla "zwykłego usera"

Coś więcej o tym launchpadzie?
Czy to tez temat z kategorii "migracja z CVS"?
}:->
--
Witek Firlej
http://grizz.pl/ || http://galeria.firlej.org/