Titanium blues/z NTG/EOT resume.

WK w.kier w farba.eu.org
Pią, 13 Cze 2008, 16:08:53 CEST

Resume:
Koniec nauki bluetootha.
Okazało się, że obexfs i obexftp z linii komend nie parsują xml'a.
A telefon przez kanał Obex File Transfer podaje informacje o plikach
właśnie w tym formacie.
Dla znających temat, to pewnie nie zaskoczenie. Dla mnie tak.
gnome-vfs + nautilus załatwiają sprawę wygodnego dostępu do plików.
Chciałem ograniczyć się do samego xfce, ale w końcu bluetooth-applet
jest z gnome, więc trzeba było powiedzieć Bee i doinstalować powyższe.
To tyle.
Dla hardcoreowców, którzy za diabła nie chcą ani kde, ani gnoma
znalazłem obexftp front-end (na sourceforge).
Napisany w javie. Sam raczej nie będę używał, ponieważ żre (raczej java)
tyle samo, co nautilus i nie integruje się z desktopem.
EOT

NTG:
Interesuje mnie opinia nt. obexfs.
Czy to nie powinno jednak z automatu parsować xml'a?
Bo w obecnej postaci nadaje się ew. jako quasi biblioteka dla aplikacji
o poziom wyżej.

--
WK