[Th] Speedtouch 330 rev.4 i neo 6mbit (długie)

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Nie, 15 Cze 2008, 10:54:11 CEST

On Fri, 13 Jun 2008 22:22:49 +0200, Jan Wideł <jwnews w debian.maszyna.pl>
wrote:

> Może ktoś zna jakiś rozsądny(w miarę tani) modem ADSL
> współpracujący z
> neo? Chodzi mi po głowie Lucent Celipipe(czy jakos tak) - chyba takie
> były wkładane na początku w neostradach - przynajmniej normlane eth
> a nie usb:)

Ja osobiscie uzywam tego Cellpipe i dziala dobrze. Tzn dzialal dobrze przy
neo 1Mbps, teraz czekam na dialog 6Mbps, wiec jak juz podeptne to dam znac
jak z taka szybkoscia sobie radze - ale raczej nie bedzie problemow.

Natomiast jakbym mial teraz kupowac, to wzialbym cos juz z ADSL2 :)