[Th-devel] Po upgrade udev system nie wstaje

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 15 Cze 2008, 13:26:56 CEST

Dnia niedziela, 15 czerwca 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Hm, tylko gdzie w skryptach jest używany udevcontrol? Nie widzę takiego
> wywołania.

Wychodzi na to, że po pierwszym upgrade zostały mi jakieś śmieci, przez
które działo cię co się działo i musiałem zrobić downgrade. Zrobiłem
powtórny upgrade i teraz już jest OK - system szczęśliwie wstał. Sorry za
zawracanie głowy, ale jakby ktoś miał podobny problem, to może znajdzie w
archiwum :-)