dlaczego tylda zamiast Home i End?

INTRUX, Grzegorz Lewandowski intrux w intrux.pl
Pon, 16 Cze 2008, 08:29:02 CEST

witam!

w liscie z dn. 16 czerwca 2008 (08:03) napisano:

> SOA#1 sprawdzałem w xterm oraz na zwykłej konsoli i mam tak od zawsze
> zaraz po instalacji bez żadnych czarów...

po kazdej instalacji pld (2.0, a teraz Ti) na dowolnej maszynie tak
wlasnie mam (tylda zamiast Home, End, ktore sa niezbedne podczas
wpisywania polecen, szzcegolnie dlugich ciagow). jak to zmienic?
z gory bardzo dziekuje za pomoc! :-)

pozdrawiam!

Grzegorz