[Th] Speedtouch 330 rev.4 i neo 6mbit (długie)

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 18 Cze 2008, 21:58:30 CEST

Dnia Mon, 16 Jun 2008 20:21:10 +0200
Sławek Owoc wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej treści:

> Witam
>
> Pozwole sie popdiac pod temat.
>
> Szukam taniego routera (z WiFi) oraz z modemem do neostrady ale z
> dzialajacym QoS - moze byc prosty, tzn potrzebuje po adresie MAC
> urzadzenia zagwarantowac bramce VoIP odpowiednie pasmo (albo po adresie
> IP) dla uploadu. Dobrze by bylo rowniez dla downloadu. Jezeli ktos moze
> podowiedziec cos z wlasnego doswiadczenia to bede bardzo wdzieczny.

Mam u siebie linksysa w200g czy jakos tak. Nie pamietam dokladnie. Ma wifi,
cos tam z qos jest (jakis ograniczony zakres chyba tylko do portow), na
voip chyba tez cos jest trzeba poszukac na stronie linksysa jakiegos dema.
Generalnie duzym plusem jest to ze (jak nie najwiekszym), ze sa bardzo
stabilne. Mam go juz od ponad roku i zapomnialem ze w ogole istnieje...
Moze nowszy/lepszy model bedzie mial bardziej rozwiniete funkcje, ktore ci
sa potrzebne - mi nie byly.

Piotr Grymkowski