Re: [AC] Jaki sprzęt wybrać?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 19 Cze 2008, 15:02:16 CEST

On Thu, 19 Jun 2008, Daniel Mróz wrote:

> No, na nVidii (której używasz) jest to banalnie proste. Wygooglaj
> "twinview", napewno znajdziesz gotowca (jakieś 2-3 linijki w xorg.conf).

Dobrze wiedzieć... Pamiętam że swego czasu chciałem odpalić jakiś film na
wyjściu tvout i po prostu prawie osiwiałem... Koniec końców udało mi się
osiągnąć tyle, że film leciał na telewizorze - ale monitor wtedy się
wygaszał. Następny raz już wolałem odpalić laptopa pod windowsami który po
prostu wszystko wyświetlił jak należy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"