zassac flesza...

Rafal Niedźwiedziński rafal-pld-users-pl w o2.pl
Pią, 20 Cze 2008, 10:40:11 CEST

W Firefoxie można znaleźć obejrzane video flashe w folderze cache
(np./home/users/rafal/.mozilla/firefox/93nf1mzr.default/Cache).
Wystarczy zrobić tam sortowanie po rozmiarze. Największe pliki o nazwach w
stylu 58FFEA55d01 to pliki video, które odtwarza mplayer i rozpoznaje jako
[ffvp6f] vfm: ffmpeg (FFmpeg VP6 Flash decoder). Wystarczy skopiować te pliki
w bezpieczne miejsce, zmienić nazwę na bardziej przyswajalną i dodać
rozszerzenie.

Pozdrawiam
Rafał