zassac flesza...

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 20 Cze 2008, 18:44:07 CEST

Thursday 19 June 2008 21:59:39 Paweł Sikora napisał(a):
> mam w firefox-ie (x86_64) podpietgo flesza adobe-a via
> nspluginwrapper i poszukuje jakiegos softu pod linuksa oczywiscie do
> zgrywania .flv odtwarzanych na stronach www. pod windowsem jest taki
> fajny programik pt. orbit downloader, ktory przechwytuje content type
> video/x-flv i zapisuje na dysku. spotkal sie ktos z Was moze z czyms
> analogicznym dla pingwina?

Polecam program o nazwie mget:
http://movie-get.org/en/

Od razu skonwertuje Ci do MPEG'a - wymagany jest oczywiście mencoder - a
sam link do pliku to nawet możesz przez stronę mget'a wyciągnąć i
później zassać wgetem plik od razu w formacie *.FLV.

Oczywiście jak już to ktoś pisał masz też w cache FF'a - ja to sortuję
po datach i w czasie wczytywania się filmu od razu widać, który plik
rośnie.

Powodzenia
Miesiu
--