[OT] - prośba

krzysztof manijak manner w x-on.pl
Wto, 24 Cze 2008, 10:26:08 CEST

Adam Gapiński pisze:

> A ten co jest w repo AC nie może być?
jak najbardziej, właśnie przyuważyłem że jest coś takiego.
tylko że akurat do dyspozycji mam tylko serwer, z kontrolerem do którego
potrzebuje skompilować ten moduł. właściwie to nawet dwa takie serwery
niestety.

zainstalowałem jak na razie AC z jądrem 2.6.25 - jest odpowiedni moduł i
wszystko gra i teraz myślę zainstalować w chroocie drugie AC z jądrem
2.4.34 + źródła i co_tam_trzeba, przełączyć się do chroota i skompilować
moduł. tylko nie wiem czy to w ogóle ma szanse powodzenia. jakie w ogóle
pakiety minimum są potrzebne do skompilowania modułu? poza źródłami
jądra w odpowiedniej wersji? gcc? cpp?

--
km.