[TI] squid + tproxy

maillistpld w gmail.com maillistpld w gmail.com
Czw, 26 Cze 2008, 21:33:42 CEST

witam, mam następujący problem, chce aby squid działał w pełni
transparentnie tzn żeby nie podmieniał adresów źródłowych pakietów
wysyłanych przez niego w świat a dokładniej żeby w configu było możliwe
umieszczenie następującej opcji

http_port 3128 tproxy

tak więc próbowałem zbudować squida 3.0stable6 ze speca z opcją
--enable-linux-tproxy ale configure wyrzuca coś takiego

checking if Linux (Netfilter) kernel header files are installed... no
WARNING: Cannot find necessary Linux kernel (Netfilter) header files
         Linux Transparent Proxy support WILL NOT be enabled
checking if TPROXY header files are installed... no

a po zbudowaniu i zainstalowaniu gdy powyzej zamieszczona linia znajduje
sie w configu przy próbie uruchomienia squida dostaje

FATAL: Bungled squid.conf line 853: http_port 3128 tproxy
Squid Cache (Version 3.0.STABLE5): Terminated abnormally.
CPU Usage: 0.013 seconds = 0.007 user + 0.007 sys
Maximum Resident Size: 0 KB
Page faults with physical i/o: 0

w jaki sposób należy skompilować squida żeby wspierał tproxy ?